E-shop Modern Piano Pittsburgh

Spoločnosť nás oslovila s potrebou vytvoriť nový e-shop na mieru. Ich počiatočný stav bol, že fungovali len na prezentačnom webe, ktorý bol postavený na wordpresse a nepostačoval ich požiadavkám. Modern Piano so sídlom v Pittsburghu sa zameriava na predaj luxusných pián.

Modern Piano Pittsburgh

Úvod 

 

Modern Piano je rozfázovaným projektom. Má dve fázy, avšak iba jedna fáza je doposiaľ uzavretou.

 

Prvá fáza predstavuje základný web, ktorý je teda už plne funkčným a táto fáza sa považuje za už ukončenú. Druhú fázu predstavuje samotný e-shop, pričom ten je už predpripravený, avšak čaká sa na klienta so zapnutím.

 

Momentálne je teda web v štádiu možnosti objednania tovaru, avšak stále absentuje e-shopová možnosť - možnosť zaplatenia za tovar priamo na web stránke a prepojenie na platobnú bránu. V tomto momente sa teda dá tovar objednať na základe fotografii na web stránke, prostredníctvom priameho kontaktovania predávajúceho.

 

Web stránka

 

Web stránka sa zakladá na ponuke a predaji rôznych druhov piana, pričom po rozkliknutí web stránky sa nám na home page-i zobrazuje spravovateľský slider. Tento slider je možné nahrať prostredníctvom administrácie. Prostredníctom administrácie teda klient má možnosť nahrať obrázok, nadpis a popis k nemu.

 

Ďalej sa na web stránke zobrazujú kategórie, ktoré si majitelia web stránky vedia spravovať, vedia si vytvárať nové kategórie, ak je to potrebné. Momentálne sa teda na web stránke zobrazuje ponuka pian, ktoré sa rozdeľujú na tri kategórie - digital pianos, upright pianos a grand pianos. Po  rozkliknutí sekcie “products” sa nám zobrazí lišta, na ktorej si vieme vybrať produkty na základe kategórie, značny, ceny a na základe toho, či máme záujem o nové, či už použité piano. 

 

 

 

 

 

Po rozkliknutí konkrétneho piana, sa zobrazí niekoľko fotografii, pričom pri ponuke jednotlivých modelov, ako aj na home page-i, sa využil efekt premieňania niekoľkých obrázkov, čo vytvára dynamický efekt.

 

Taktiež web stránka disponuje newsletter sekciou, a sekciou obsahujúcou informácie o zamestnancoch, o spoločnosti ako takej.  Celý obsah, od textov až po obrázky, je možné spravovať si prostredníctvom administrácie.

 

Taktiež sa na web stránke zobrazuje klasická možnosť "contact us”, kde sú základné kontaktné informácie, obsahujúce sídlo firmy, e-mailovú adresu, telefonický kontakt a otváracie hodiny.

 

Kategórie 
 

Po rozkliknutí kategórie, sa vyfiltrujú produkty patriace len do danej kategórie. To znamená, že si vieme produkty filtrovať v hornom filtri. Dokážeme si zakliknúť aj viaceré kategórie, vieme si ich filtrovať podľa značky, alebo podľa cenového rozpätia. Potom je tu ešte ďalší filter - už používané piana, a potom filter klasický - podľa abecedy alebo podľa najlacnejšieho po najdrahší produkt alebo od najdrahšieho po najlacnejší.


Keď si rozklikneme dané piano, na niektorých pianach je možné vidieť aj zľavy, to znamená, že sú to produkty, ktoré sú označené “sale”, ale vzhľadom na to, že to ešte nie je v e-shopovej fáze a nie sú zverejnené ceny, tak ide jednoducho len o označenie. V budúcnosti tá cena bude musieť byť odlišná priamo v databáze. To znamená, že zákazník bude musieť vidieť, že keď pôvodná cena piana bola napríklad 15 000, tak teraz sa po zľave predáva za 11 200.


Po po rozkliknutí konkrétneho produktu, sa zobrazuje detailný popis piana a technické informácie. 

 

 

Ak má niekto záujem o konkrétne piano, je potrebné vypísať jednoduchý formulár, ten sa odosiela priamo do predajne a predajňa potom komunikuje priamo so zákazníkom.

 

 


Na web stránke sa zobrazuje aj search filter vpravo hore, ktorý je reaktívny, to znamená, že okamžite reaguje na obsah toho, čo doň zákazník napíše a čo sa snaží vyhľadať.


Čo sa týka sekcie “o nás”, tam je opísaný samotný príbeh firmy a nachádza sa tam aj modul tímu, kde každý člen tímu má svoju vlastnú podstránku. Text na podstránke členov tímu si členovia tímu štrukturujú sami. Texty sú robené tak, že si ich smú v administrácii prepísať, avšak nedokážu robiť zmeny vo farbách, kvôli zachovaniu vizálnej stránky a grafiky.


Sekcia contact us - klasické kontaktné informácie. Mapa bola natiahnutá z Google, kde taký štýl, aby ladil s konkrétnym dizajnom, ktorým stránka disponuje.

 

Admin

 

Na správu obsahu sa využíva content editor, ktorý využívame pri takmer každom našom projekte. V e-shopovej časti sú už pripravené produkty, s možnosťou zaradenia produktu do konkrétnej kategórie, so zobrazením parametrov. Produkt je možné nastaviť ako koncept s neskoršou publikáciou.

 

Časť administrácie disponuje aj sekciou “sales” nastavení a produktových špecifikácii, ktoré je potrebné vypísať. Taktiež sa tam zvlášť nachádza aj záložka na obrázky, kde sa nastavuje hlavný obrázok, ako aj ostatné obrázky. V časti admin sa nachádza aj správa tímu, to znamená, že sa dajú pridávať nové osoby, a taktiež aj zamestnanci, ktorí už naďalej nie sú súčasťou tímu sa dajú vymazať, alebo iba skryť jedným zakliknutím na ikonu oka, aby sa nezobrazovali na web stránke. V časti objednávky môžeme vidieť dátumy a časy s odoslanými objednávkami. Nachádza sa tam aj kompletný list toho, kto si čo objednal. Detail zahŕňa podrobnosti o vytvorení objednávky.

 

Zvyšné veci sú predpripravené na tú druhú fázu - fázu e-shopu.