Online marketing

Reklama v sieti
Google Ads

Získajte nových klientov vďaka reklame v Google Ads. Využijeme širokú škálu zobrazenia Vašej reklamy v online prostredí.

Reklama v sieti Google Ads
Heart icon Štatistiky z online prostredia

Prečo zvoliť reklamu v Google Ads?

Vyhľadávač Google je najpopulárnejší na svete! Okrem neho Google disponuje aj obrovskou obsahovou sieťou, vďaka ktorej sa Vaša reklama zobrazuje za zlomok ceny na miestach, kde banneri stoja stovky až tisíce eur mesačne.

Pri vytváraní reklamy v sieti
Google Ads dbáme na

Analýza a Stratégia

Počiatočná analýza,
nastavenie stratégie

Na začiatku zanalyzujeme vhodné umiestnenia pre Vašu firmu v sieti Google Ads. Zhodnotíme, akú úspešnosť môžeme očakávať od jednotlivých typov kampaní. Pozrieme sa na to, kam budeme smerovať zákazníkov z reklám a poprípade Vás buď požiadame o menšie úpravy vstupných stránok alebo ich sami vykonáme.

Analýza a Stratégia
Poteciálny zákazníci
Potenciálni zákazníci

Správna
cieľová skupina

Možnosti cielenia sa líšia od typu kampane a jeho umiestnenia. Cieľové skupiny si presne definujeme tak, aby čo najviac vystihovali Vašu cieľovú skupinu. V prípade využitia vyhľadávacej siete, vykonáme analýzu kľúčových slov.

Kreatíva

Obsah reklamy

Pripravíme kompletnú kreatívu reklamy podľa potreby pripravenej stratégie. Je jedno či kreatívou budú texty, banneri alebo videá. Vopred si schválime komunikovanú ideu a pustíme sa do zhotovenia. Ak už kreatívou disponujete, využijeme ju pri samotnom nastavovaní kampaní.

Kreatíva
Servis
Servis

Neustále sledovanie a zlepšovanie výkonnosti

Kampane počas celej našej spolupráce sledujeme a pracujeme s nastavením cieľových skupín tak, aby sme dosahovali čo najlepších výsledkov podľa vopred stanovených KPI. V prípade výkonnostných kampaní sledujeme hlavne návratnosť investície, aby kampane boli pre Vás rentabilné a hlavne čo najviac ziskové.

Kontakt

Pravidelný reporting

Každý mesiac Vás v pravidelnom reporte informujeme o tom, čo sme v danom mesiaci vykonali a ako sa darilo Vašim kampaniam. Počas reportingu sa Vás snažíme aj edukovať, aby ste štatistikám rozumeli aj Vy sami.

Report